קישור לדף הפייסבוק העירוני              ""  

מינהל ההנדסה בעיריית הרצליה משדרג את השירות לציבור

יותר מהיר, יותר נוח, יותר נגיש
26/06/2018
מינהל ההנדסה בעיריית הרצליה משדרג את השירות לציבור (הגדל)

 ‏

בשורה לתושבי הרצליה: מינהל ההנדסה בעירייה מבצע שורה של צעדים לייעול השירות ושיפורו במגוון נושאים ותחומים, התורמים לכך שקבלת המענה היא מהירה, נוחה ונגישה יותר.

 

 

קישום לדיוור ישיר

הצטרפות לפייסבוק העירוני

הירשמו
לדיוור הישיר

   

הצטרפו
לפייסבוק העירוני

  

 

תושבי הרצליה הנעזרים בשירותי מינהל ההנדסה מגלים לאחרונה כי זה הרבה יותר נוח, מהיר וגם נגיש. כך למשל, חלו שינויים משמעותיים באפן ניהול הבקשות לטאבו, ועקב כך צומצמו כמעט לאפס התלונות בעניין, מונתה רפרנטית לנושא פניות הציבור במינהל הנדסה ובימים הקרובים תופעל מערכת לניהול תורים מתקדמת.

 

אלה רק כמה מצעדי ייעול ושיפור השירות במינהל ההנדסה שמיושמים לאחרונה. שיפורים נוספים הם הקמת שולחן קבלת קהל המיועד רק לנושאי הנדסה, כך שפניות הציבור יקבלו מענה מהיר ואיכותי; יצירת שולחן עגול לטובת המתכננים, שבמסגרתו ניתן יהיה לקבל בפגישה אחת את הטענות מכל גורמי ההנדסה; הגדלת כוח האדם באגף הרישוי על מנת לקצר תורים ולהעניק שירות מהיר.

 

גם בתחום היתרי בנייה קיבל נרשמו שיפורים ניכרים. כך לדוגמה, מעכשיו מגישי הבקשות זוכים לסיוע כבר בתחילת התהליך, דבר המונע עיכובים ומבטיח שהבקשה תטופל באופן המהיר והיעיל ביותר.

 

נושא נוסף שהושקעה בו מחשבה לטובת התושב הוא תחום הפיקוח. לתושבים מוצעת חוברת מידע מפורטת וכן הוגדר לוח זמנים שבמסגרתו יש לסיים את הטיפול בפניות.

 

מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא אמר "זהו היקף רחב של שיפורים וצעדי ייעול שעיריית הרצליה מקדמת בכל אגפיה מתוך הצבת התושב וצרכיו במרכז".

 

  

 

 

 

  

 

עבור לתוכן העמוד
 הנהלת העירייה - רח' בן גוריון 22, הרצליה 4678525