ביוזמת עיריית הרצליה, המרכז לפיתוח עירוני, נערך לראשונה במרכז העיר קורס "כתיבה שיווקית לעסקים קטנים", וזאת במטרה לסייע להם להגיע באופן אפקטיבי לקהלי היעד הרלוונטיים עבורם ולפנות אליהם בדרך שתמשוך את תשומת ליבם ותהיה עניינית.
הירשמו לדיוור הישיר
הצטרפו לפייסבוק העירוני
במהלך הקורס שארך חמישה שבועות למדו המשתתפים וגם התנסו במגוון נושאים כגון כיצד למסור מידע, להניע לפעולה, להיות מעניינים ובעלי ערך ללקוחותיהם.
הקורס הוא חלק ממערך ההדרכה והייעוץ שהמרכז לפיתוח עירוני מעמיד עבור יזמים ובעלי עסקים בעיר.
בתמונה: משתתפי הקורס עם סמנכ"ל העירייה ג'ו ניסימוב וצוות המרכז לפיתוח עירוני.
צילום: דוברות עיריית הרצליה.